Hvers vegna bókun vantar í hugbúnaðinum hjá mér
Airbnb sends reservations directly to your software. Normally this happens instantly, but sometimes this can take a few hours. If a reservation is still missing from your software for longer than that, you should confirm if the listing was connected to your software at the time of booking.
To confirm a listing connection, log in to your Airbnb account using a desktop computer or the web browser of your mobile device. This feature isn’t available using the Airbnb app.
- Go to Listings
- Review the Sync Status column
- The listing should display Connected
If your listing isn’t connected, follow these directions to connect the listing.
If your listing seems to be connected, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the missing reservation so they can help you confirm if your listing was connected to your software at the time of the booking. If necessary, they’ll contact Airbnb's Technical Support team for further investigation.
Greinar um tengt efni
- Gestgjafi
Hvernig get ég sameinað og birt skráningar með tengingu beint?
Ef þú setur saman skráningarnar myndast ekki afritaðar skráningar og þú getur haldið því efni og umsögnum sem eru þegar til staðar. - Gestgjafi
Hvernig breyti ég samstillingu fyrir tengdar skráningar mínar?
Stýrðu skráningarupplýsingum beint á Airbnb með því að breyta stillingum fyrir samstillingu hjá þér. - Gestgjafi
Umsjón með skráningum með API-tengingu í hugbúnaði
Ef API-tengdur hugbúnaður er notaður til að sjá um skráningar teymishafa á Airbnb er hægt að nota þann hugbúnað til að sjá um skráningar útb…