Leiðbeiningar
•
Gestgjafi
Svara fyrirspurn
Svara fyrirspurn
An inquiry is a message from a guest looking for more information about certain dates they have in mind before they send a trip request. It means they’re this close to saying yes—so, help them out!
Respond within 24 hours
Be sure to respond to all messages—especially inquiries and trip requests—within 24 hours. A quick response is one of the best ways to lock in a reservation and maintain a good response rate, which helps your listing appear higher in search results.
Speed things up
Every inquiry is an opportunity to impress. Responding with the right incentive can get help you fill your place sooner.
- Invite them to book: This is the fastest way to clinch a reservation after an inquiry—all the guest has to do is confirm your invitation
- Send a special offer: Depending on what they’re asking, try suggesting a different price, date, or listing that might work better
Var þessi grein gagnleg?
Greinar um tengt efni
- Gestgjafi
Forsamþykki gesta
Sendu einungis forsamþykki ef þú getur staðfest bókunina. Bókunin verður sjálfkrafa staðfest ef gesturinn bókar innan sólarhrings. - Gestur
Hvað merkir það að gestgjafi veiti mér forsamþykki?
Með forsamþykki gestgjafa getur þú bókað dagana sem þú spurðir um sjálfkrafa án þess að bíða frekari svara frá gestgjafanum. - Gestgjafi
Af hverju eru gestgjafar beðnir um að svara innan 24 klukkustunda?
Fljót svör við bókunarbeiðnum og -fyrirspurnum og öðrum skilaboðum byggja upp traust í gestgjafasamfélagi okkar.
Fáðu aðstoð í tengslum við bókanir, aðganginn þinn og fleira.
Innskráning eða nýskráning