Að breyta eða hætta við yfirstandandi ferð sem gestgjafi
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switch to “Arrives tomorrow.”
Changing
You can change a confirmed reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Canceling
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest to let them know what’s going on.
Canceling a reservation mid-trip is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
Greinar um tengt efni
- Gestgjafi
Hvernig gestgjafi afbókar
Þú getur afbókað sem gestgjafi en ef innritun er innan sólarhrings getur verið að þú getir ekki afbókað á Netinu. Yfirlit yfir ábyrgðartryggingu upplifana
Nánari upplýsingar um þessa undirstöðu AirCover fyrir gestgjafa en AirCover veitir gestgjöfum Airbnb vernd frá A til Ö.Breytingar, afbókanir og endurgreiðslur til gestgjafa
Stundum kemur eitthvað upp á og áætlanir breytast hjá þér eða gestum þínum. Hér eru gagnlegar upplýsingar svo að allt gangi hnökralaust fyri…